vrijdag, september 16, 2005

Night and Day

Ik loop al maanden me te bezinnen om een nieuwe band te formeren. Of in ieder geval weer samen te werken met muzikanten. Na het debacle met de vorige band waarin ik omging met mensen die zichzelf te hoog hadden zitten, durf ik de stap weer aan.
Maandag heb ik een auditie bij 'Din Jin' een vocalistengroepje uit Amsterdam. 'Night and Day' heb ik opgestuurd gekregen met het verzoek om de tenorpartij in te studeren. Jeetje, wát een klus om dit in een paar dagen erin te krijgen. Ik ben geen echte bladlezer en er eentje die zich niet graag houdt aan wat er stáát; ik hou van improviseren en juist daarom wil ik graag meer van blad zingen om het beter onder de knie te krijgen.
Samen zingen en mengen met stemmen is erg leuk om te doen.
We gaan dat creatieve gebied in het hoofd eindelijk weer eens ontginnen, zaaien en oogsten.
Steeds meer leer ik dat het niet om het oogsten gaat maar om het traject ervoor.

Dát werd tijd Blokker!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage